Používaním stránok prevádzkovaných na www.podschudnut.sk súhlasíte s používaním cookies,ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac informácií

ZOŠTÍHĽUJÚCI SPÁNOK

Koľko musí trvať, aby vám vylepšil postavu?

Sedem hodín spánku je minimum, ktoré je potrebné dodržať, aby ste neriskovali, že sa začnete zaobľovať viac, než by ste chceli. Neznamená to však, že ak budete spať menej, začnete priberať hneď, to nie... Nežiadúca zmena v dôsledku deficitu spánku prichádza pomaličky. Ale zato isto! Môžu za to dva hormóny – leptín a grelín. Tie sú zodpovedné za kontrolu pocitov hladu a sýtosti, no bez dostatku spánku svoju funkciu poriadne neplnia. Vtedy sa totiž zvyšuje hladina grelínu a ten môže spôsobiť to, že napriek tomu, že ste najedení, budú vás prenasledovať chúťky do niečoho si dzobnúť. Nedostatok spánku navyše pôsobí negatívne aj na celkový biorytmus tela a spomaľuje metabolizmus. Riziko vzniku obezity je u žien, ktoré málo spia, o 15 percent vyšší, ako u žien, ktoré si doprajú spánok minimálne sedem, no ideálne až osem hodín. Apropo, koľko ste si poslednú noc podriemkali vy? 

NAJNOVŠIE ČLÁNKY


VIZÁŽ PRE BACUĽKY

Stačí pár trikov s púdrom a ste štíhla OKAMŽITE!

ZATLAČTE A RÝCHLO SCHUDNITE

Nápomocná vám v tom bude akupresúra.

HUDBA POČAS CVIČENIA

Počúvať ju, alebo radšej nie?