Používaním stránok prevádzkovaných na www.podschudnut.sk súhlasíte s používaním cookies,ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac informácií

Stravovanie po tréningu

Čo jesť a čomu sa vyhnúť?

ODPOVEDÁ ODBORNÍK

Závisí to od druhu tréningu. Ak ste sa vrátili z fitka, kde ste absolvovali silový tréning, je nutné doplniť najmä bielkoviny. Preto si dajte napríklad kuracie prsia na prírodno so zeleninovým šalátom. Po tréningu vytrvalostného charakteru – beh, plávanie alebo cyklistika, si môžete dopriať aj trochu viac sacharidov, napríklad vo forme ryže. A samozrejme bielkoviny (najlepšie kuracie, alebo morčacie mäso). V oboch prípadoch konzumujte jedlo približne 30 minút po ukončení tréningu. Vo všeobecnosti treba zabudnúť na sladkosti, sladené nápoje a na myšlienku: „Veď som cvičila, môžem si dať to, čo chcem!“ Takto by ste sa ďaleko nedostali.

Kto je náš odborník? Kliknite SEM a dozviete sa :-)

NAJNOVŠIE ČLÁNKY


Zoštíhľujúce sladkosti

Od ktorých maškŕt nepriberiete?

Vek pridáva kilá

Odkedy je priam nutnosť začať sa konečne hýbať?

Upracte si tanier

Ako má vyzerať správne zloženie jedálneho lístka?