Používaním stránok prevádzkovaných na www.podschudnut.sk súhlasíte s používaním cookies,ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac informácií

Zoštíhľujúce sladkosti

Od ktorých maškŕt nepriberiete?

ODPOVEDÁ ODBORNÍK

Bežne dostupné sladkosti, ktoré nájdeme v obchodoch, to určite nie sú. Čiže žiadne napolitánky, perníčky, lízatká... Sú totiž plné jednoduchých cukrov, stužených tukov a často nekvalitných surovín. Ak sa však neviete zbaviť chuti na sladkosti, vyskúšajte napríklad proteinové tyčinky. Vsaďte tiež na sušené ovocie, med, oriešky – ale pozor, v primeranom pomere. Viac ako za hrsť denne ich zjesť nemôžete. No a samozrejme, vhodnou náhradou sladkostí je ovocie. Aj keď počas chudnutia si ho doprajte skôr v dopoludňajších hodinách, maximálne tak do cca 14-tej hodiny. Večer radšej nie.

TIP na sladkú zdravú lahôdku: skúste zmiešať 250 g mäkkého tvarohu, 50 g hrozna alebo napríklad malín, postrúhanú 70% čokoládu (jeden pásik). Dobrú chuť!

Ak chcete vedieť viac, kontaktujte nášho odborníka. Kto je náš odborník? Kliknite SEM a dozviete sa :-) Kontaktný formulár nájdete v dolnej časti webstránky. 

FOTOGALÉRIA


NAJNOVŠIE ČLÁNKY


Vek pridáva kilá

Odkedy je priam nutnosť začať sa konečne hýbať?

Upracte si tanier

Ako má vyzerať správne zloženie jedálneho lístka?

Kto to číslo prekročí, stučnie

Vypočítajte si, koľko kalórií spálite za celý deň.